سوغات کاشان

آدرس بهترین هتل های کاشان به همراه قیمت

هتل امیرکبیر کاشان

در این مطلب قصد داریم شما رو با بهترین هتل های کاشان آشنا کنیم. خدمت مسافرین و گردشگران عزیز شهر تاریخی کاشان باید عرض کنیم هدف ما در این مطلب راهنمایی برای انتخاب بهترین اقامتگاه می باشد و قیمت های ارائه شده در مطالب حدودی می باشد.

بوتیک هتل سراس عامریها

 

هتل سرای عامری ها کاشان

هتل سرای عامری ها کاشان

مجموعه خانه تاریخی عامری ها که از چند خانه مجزای مجاور و در ارتباط با یکدیگر شکل گرفته با مساحت حدود ۹۰۰۰ متر مربع شامل ۸۵ اتاق و ۳ خانه با ۵ حیاط مرکزی به صورت اندرونی و بیرونی همراه با فضاهای سرپوشیده متعدد و متنوع، یکی از قدیمی ترین خانه های تاریخی کاشان محسوب می شود.

قدمت این مجموعه به دوران زندیه مربوط می شود، در سال ۱۳۷۴ تعمیرات حیاط بیرونی و اندرونی توسط میراث فرهنگی کاشان آغاز گردید و در سال ۱۳۷۹ مجموعه ی عامری ها در طرح پردیسان سازمان میراث فرهنگی کشور قرار گرفت و برنامه ریزی شد که به مهمانسرای بزرگ گردشگری مبدل گردید.

ویژگی بارز این بنا، وسیع بودن هر دو حیاط و همینطور مجلل بودن فضاها و تزئینات این خانه و دارای بلندترین بادگیر در بین بادگیرهای خانه‌های کاشان می باشد. خانه تاریخی عامری ها از لحاظ قدمت و معماری، از تمام خانه های تاریخی کاشان قدیمی تر و متفاوت تر است. این خانه تاریخی به عنوان یک مجموعه اقامتی بی نظیر در ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است.

برای اقامت در این بوتیک هتل به ازای هر نفر حدود 400 هزار تومان باید هزینه کنید.

آدرس : کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتم

اقامتگاه سنتی نگین کاشان

اقامتگاه سنتی نگین کاشان

اقامتگاه سنتی نگین کاشان

مجموعه اقامتی سنتی نگین کاشان در بافت قدیمی شهر واقع شده و در سال ۱۳۹۲ مرمت و به بهره برداری رسید. این مجموعه اقامتی در محیطی کاملا سنتی و اصیل ایرانی با امکانات روز دنیا تجهیز شده است و امکان گشت برای مسافران به تمام نقاط گردشگری کاشان و پذیرایی از مهمانان با غذای سنتی، فراهم نموده تا اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مهمانان داخلی و خارجی رقم زده و زندگی اصیل ایرانی را خاطر نشان کند.

برخی اتاق‌ها واقع در طبقه بالا بوده و دارای پله می‌باشند، اتاق دو نفره سرداب دارای ۴ پله به پایین بوده و اتاق چهارنفره سرداب دارای ۱۰ پله به پایین می‌باشد. همجواری با آرامگاه محتشم کاشانی و نزدیکی به بازار بزرگ کاشان، خیابان علوی و مرکز شهر از دیگر مزایای این هتل می‌باشد.

برای اقامت در این هتل زیبا باید به ازای هر نفر حدود 300 هزار تومان هزینه کنید.

آدرس: کاشان، خیابان محتشم، کوچه زیارتگاه محتشم، خانه تاریخی نگین

اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان

خانه تاریخی مرشدی

خانه تاریخی مرشدی

هتل سنتی خانه مرشدی کاشان واقع در خیابان دروازه اصفهان در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده که قدمت این خانه سنتی به ۲۰۰ سال پیش بر می گردد و از نظر کیفیت و امکانات با هتل چهار ستاره برابری می‌کند. این هتل با معماری خاص و اصیل ایرانی، در عین سادگی از جذابیت بالایی برخوردار می‌باشد. نزدیکی این خانه سنتی به بافت تاریخی کاشان، آثار تاریخی کاشان و بازار کاشان از جمله مزایای آن می‌باشد.
این هتل دارای دو طبقه همکف و زیرزمین می‌باشد که تعدادی از اتاق ها در زیرزمین و تعدادی از اتاق ها در طبقه ی همکف واقع شده است. از جمله موارد خاص هتل می توان به حوض خانه سنتی هتل با متراژ حدود ۱۵۰ متر، سوئیت دو نفره ویژه و اتاق پنج نفره با حمام ویژه (دارای خزینه سنتی) اشاره کرد.

برای اقامت در این هتل برای هر نفر حدود 310 هزار تومان به ازای هر شب باید هزینه کنید.

آدرس: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان ملا حبیب اله شریف، کوچه بوستانی

اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان

خانه تاریخی منوچهری کاشان

خانه تاریخی منوچهری کاشان

هتل سنتی خانه منوچهری با ۴۰۰ سال قدمت واقع در بافت تاریخی و محله پشت عمارت کاشان در نزدیکی بازار قدیمی، یکی از گنجینه‌های بی نظیر معماری سنتی ایران به شمار می آید. این هتل در سال ۱۳۹۰ پس از سه سال مرمت و بازسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

اين مجموعه با دميدن جاني نو در كالبد فرسوده بناي قديمي و با الهام از هنر و سنن اين منطقه كويري با افزودن تجهيزات كامل مطابق با الگوهاي جهاني از معدود خانه های آب انبار دار کاشان است که دارای دو ورودی و شامل ۹ واحد اقامتي كه هريك با ويژگي‌هاي تزئيني خاصي در سه وجه حياط، مشرف به حوض آب و باغچه هاي زيبا قرار گرفته اند.

مدیریت و پرسنل خانه منوچهری در تلاش اند با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب شما میهمانان گرامی اقامتی به یاد ماندنی را تجربه نمایید.
لازم به ذکر است تمام اتاق‌ها و سوئیت ها دارای تخت سینگل می‌باشد که در صورت درخواست مسافر برای تخت دبل، هتل می‌تواند تخت‌های به هم چسبیده ارائه دهد.

برای اقامت در این هتل برای اتاق یک تخته حدود 600 هزارتومان بایستی هزینه کنید.

آدرس : کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان

اقامتگاه تاریخی مهینستان راهب از جمله خانه‌های قدیمی کاشان در مرکز محله درب باغ در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۸۴ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. قدمت این خانه به اواسط دوران قاجار برمی‌گردد که دارای سه حیاط جدا از هم به عنوان حیاط اندرونی، حیاط بیرونی و حیاط خدمه می‌باشد. مهینستان راهب در سال ۱۳۸۹ زیر نظر استاد معماری ایران آقای سید اکبر حلی مورد مرمت قرار گرفت و در سال ۱۳۹۲ مرمت این بنا به اتمام رسید. خانه تاریخی مهینستان راهب از طرف سازمان میراث فرهنگی به عنوان لوکس ترین اقامتگاه تاریخی انتخاب شده است. ترکیب امکانات روز دنیا با فضای تاریخی این خانه اقامتی بسیار دلنشین را برای میهمانان فراهم آورده است.

برای هر اتاق دو تخته در این هتل بایستی حدود 750 هزار تومان هزینه کنید.

آدرس : کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳۱

اقامتگاه سنتی احسان کاشان

خانه تاریخی احسان کاشان

خانه تاریخی احسان کاشان

خانه تاریخی احسان در محله درب باغ از قدیمی ترین محله‌های شهر کاشان واقع شده که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این خانه در سال ۱۳۸۲ به عنوان اقامتگاه سنتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

از مزایای این مجموعه دسترسی آسان به مراکز تاریخی اشاره نمود.

از جمله خانه تاریخی اشرافی، کوشک صفی، خانه تاریخی منوچهری، تیمچه امین الدوله.

این مجموعه در دو طبقه و ۲۵ باب اتاق با پرسنلی مجرب آماده میزبانی از شما می‌باشد.

برای هر شب اقامت در این هتل به ازای اتاق دوتخته بایستی حدود 350 هزار تومان هزینه کنید.

آدرس: کاشان، میدان کمال الملک، ابتدای خیابان فاضل نراقی، روبروی مسجد آقابزرگ، کوچه فرهنگ ۳۵

هتل خانه رز کاشان

هتل خانه رز کاشان

هتل خانه رز کاشان

مجتمع اقامتي و تفريحي خانه رز واقع در منطقه توریستی فین کاشان در منطقه سیلک و در فضایی بیش از ۳۲۰۰ متر مربع در اسفند ماه سال ۱۳۹۰ تاسيس گرديد. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی همچون مسجد و مدرسه آقا بزرگ، حمام سلطان امیر احمد اشاره نمود. خانه رز با محیطی آرام و دلپذیر و محوطه فضای سبز طراحی شده بر اساس باغ ایرانی و محیطی جداگانه برای اقامت توریست های ایرانی و خارجی، آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز می‌باشد.

لازم به ذکر است با توجه به متغیر بودن نرخ ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می‌گردد.

آدرس: کاشان، خیابان امیرکبیر، خیابان امیرالمومنین، جنب مسجد امام علی(ع)

هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان

هتل سه ستاره امیر کبیر کاشان در سال ۱۳۵۶ بنا گردیده و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است.

از برترین ویژگی های این هتل می‌توان به فاصله چند دقیقه با موزه امیرکبیر و باغ فین کاشان اشاره نمود.

این مجموعه با ۱۰۵ واحد اقامتی طبق استانداردهای بین المللی با خدماتی مطلوب و مناسب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

برای هر اتاق دو تخته این مجموعه بایستی حدود 300 هزار تومان هزینه کرد.

آدرس: کاشان، خیابان امیرکبیر، نرسیده به باغ فین

هتل نگارستان کاشان

هتل نگارستان کاشان

هتل نگارستان کاشان

هتل ۳ ستاره نگارستان در فروردین ماه سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده است. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به باغ فین کاشان، بازار سنتی، خانه بروجردی ها، خانه عباسیان می‌باشد. چشم انداز اتاق‌ها با نمایی زیبا از شهر تاریخی کاشان می‌باشد که حسی دلنشین، اقامت آرام را در این شهرستان رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهد نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

برای اقامت در این هتل به ازای اتاق های دو تخته بایستی حدود 250 هزار تومان هزینه کنید.

آدرس: کاشان، خیابان امیر کبیر، نرسیده به باغ فین

هتل سیاح کاشان

هتل سیاح کاشان

هتل سیاح کاشان

هتل یک ستاره سیاح کاشان در سال ۱۳۵۵ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است.

این هتل در مرکز شهر واقع شده و از مزایای آن میتوان به دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تاریخی از جمله تیمچه امین الدوله و آرامگاه شاه عباس صفوی اشاره نمود.

برای اقامت در این هتل بایستی حدود 200 هزارتومان هزینه کنید.

آدرس :کاشان، دروازه دولت، خیابان اباذر، جنب بازار تاریخی کاشان

مجتمع خورشید اردهال کاشان

مجتمع اقامتی خورشید اردهال کاشان

مجتمع اقامتی خورشید اردهال کاشان

مجتمع خورشید اردهال در سال ۱۳۹۳ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی انجام داده است. این مجموعه در منطقه مشهداردهال کاشان که به آیین جهانی قالیشویان شهرت دارد، واقع گردیده است. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به مراکز تفریحی از جمله غار چال نخجیر نراق، ارتفاعات کبود کوه، روستای گردشگری جوشق اشاره نمود. مجتمع خورشید ارهال با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

برای اتاق های دوتخته این مجموعه بایستی حدود 250 هزار تومان به ازای هر شب هزینه کنید.

آدرس : کیلومتر ۵۰ جاده کاشان به مشهد اردهال

در انتها بایستی خدمت شما عرض کنیم که قطعا سفر به کاشان می تواند خاطره ای تکرار نشدنی را در خاطر شما حک سازد و امیدواریم با سفر به کاشان و مراجعه به تولیدی سوغات کاشان قنادی گردو طعم بینظیر سوغات کاشان را هم از یاد نبرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.